Ananas Agenda DIY


Zoals ik jullie in mijn blogpost van vorige week heb laten zien heb ik al allerlei schoolspulletjes gekocht. En daarbij was ook deze DIY agenda van de Action. Het is dus een hele eenvoudige bruine agenda met een roos lintje, die je volledig zelf kan versieren en ik heb hem versierd met roze ananasjes.


Dit is wat ik heb gebruikt: de DIY agenda van de Action voor maar €0,99, de rubber DIY stamp van de Hema, linomesjes, een potlood, eventueel kalkpapier en als laatste een roze stempelkussen.



Eerst start je met het maken van je eigen stempel, je tekent eerst een ananas op een stukje papier en dan kan je deze overnemen met het kalkpapier. Daarna begin je voorzichtig met het uitsnijden van de ananas met de linomesjes. Zorg dat je de delen naast je ananas genoeg hebt weggesneden, want anders zul je dit zien bij het drukken.


En nu kan je het leuke gedeelte doen! Stempelen! Stempel gewoon heel je agenda vol met ananasjes zoveel als je zelf wilt. En als je wil kan je voordat je begint met stempelen de zijkant van de agenda even afplakken met washi tape zodat het er iets netter uitziet. En voilà je agenda is volledig klaar! :)


Ik heb hem langs de binnenkant al wat ingevuld en natuurlijk al volgeplakt met leuke stickers, zo ziet de buitenkant én de binnenkant er leuk uit!