Goals voor 2016!

Wauw wat is 2015 toch snel voorbij gevlogen! En ik wil jullie natuurlijk allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen. Het lijkt echt alsof 2015 nog maar net begonnen is maar het is ondertussen al iets meer dan 365 dagen geleden dat 2015 is begonnen. Mijn blog bestaat ondertussen al iets meer dan een jaar, maar toch vind ik dat het soms lijkt dat ik dit al heel mijn leven doe. In dit artikel laat ik jullie zien wat mijn goals zijn voor 2016, en in het volgende artikeltje ga ik nog even terugkijken op 2015.

Goal 1: Ik wil heel graag meer gaan sporten want momenteel doe ik echt gewoon niets buiten de l.o. les op school en daar wil ik heel graag verandering in brengen, alleen weet ik nog niet goed wat voor soort sport ik wil doen.
Goal 2: Momenteel zit ik in het laatste jaar van het middelbaar, dus mijn doel is zeker om af te studeren en verder te kunnen gaan studeren.
Goal 3: Voor school heb ik in het jaar altijd veel werk, dus wil ik proberen om wat beter te plannen zodat ik meer tijd heb om ook wat leuks te doen tijdens het schooljaar. Zo wil ik heel graag meer haken en heb ik echt nog zoveel idee├źn voor dingetjes die ik wil haken. En wil ik ook graag meer boeken gaan lezen. Enkele jaren geleden was ik echt bijna verslaafd aan boeken lezen en las ik dikwijls een boek uit op een week, maar door school zal dat nu niet meer lukken. Ik wil wel proberen om minstens 1 boek per maand uit te lezen, dat is op dit moment toch wat realistischer voor mij.

En dat waren weeral mijn goals voor 2016! Welke dingen wil jij graag bereiken in 2016?