Mijn dag op de Swan Market in Antwerpen


Vorige week was het eindelijk nog eens Swan Market in Antwerpen! En daar ben ik natuurlijk naartoe gegaan. Vorig jaar ben ik ook geweest en daar had ik toen echt het schattigste cactusje ooit gekocht, beetje overdrijven haha ;), maar dat cactusje was dus dood gegaan, oeps! Dus wilde ik dit jaar terug om er een nieuwe te kopen.

De zon scheen en het was super warm weer, dus ben ik met de fiets er naartoe gegaan. Zoals vorige keer stond echt heel de Grote Markt vol met kraampjes en hadden ze echt zo veel leuke spulletjes. Veel zelfgemaakte dingen en vintage, dus echt te veel dingen die ik allemaal wilde kopen. Maar ik heb me wat ingehouden en maar enkele kleien dingetjes gekocht.


Als eerste deze 3 super schattige cactusjes bij het kraampje Miekinvorm. Ze kostten maar €1 per stuk en ze zijn echt super klein. Hopelijk overleven deze wel, haha!


En als laatste heb ik deze oorbellen gekocht. Ik zocht al super lang dit soort oorbellen, het is precies een kettinkje met aan een kant een bolletje en aan de andere kan een stokje, en het stokje moet je dan door je maatje steken, zodat je het eigenlijk verder door je oor kan trekken. Zo kan je kiezen of je de oorbellen heel lang draagt of korter door ze er ver door te trekken. Eerst dacht ik dat dit super veel pijn zou doen, maar dat is helemaal niet waar, en ik vind ze juist super leuk staan als je ze dubbel draagt. En ik heb ze bij het kraampje Tasjes met stijl gekocht voor maar €6.



Elke keer als ik op de Swan Market kom vind ik altijd wel iets dat ik leuk vind, dus volgende keer wil ik zeker nog eens gaan!