Wally de Walvis haken


Wauw het is weeral veel te lang geleden dat ik heb geblogd, maar nu ben ik weer helemaal terug! Ik ben echt al super lang bezig aan een walvis haken. En dat bleef maar duren, en bleef maar duren... Dus had ik met mezelf afgesproken dat ik pas mocht bloggen als hij af was. En... vorig weekend heb ik hem dus eindelijk kunnen afmaken! :)

Dit is dus Wally de Walvis, hoe dat ik hem noem, oftewel 'Lieve Walvis' en het is een patroontje van Christel Krukkert, dat ik heb gevonden in het haaktijdschrift HobbyHandig editie 185. Hij is best wel groot met een diameter van ongeveer 35 cm en dit is de eerste keer dat ik zoiets groot haak, vandaar dat het echt suuuuuper lang duurde, maar ik vond het ook wel heel leuk, dus dat ga ik zeker nog vaker doen.

Na zoveel haken de voorbije week, want ik moest en zal hem echt afkrijgen deze vakantie haha, heb ik echt super veel zin gekregen om nog veel te haken, dus verwacht al maar dat de volgende berichtjes nog veel haakwerkjes zijn.

En kijk hoe schattig hij is geworden ;)






2 opmerkingen:

  1. Beste, ik haakte overlaatst meerdere kleine walvissen, wil me nu ook eens aan de grote wagen. Kan ik dit haakpatroon ergens online vinden?

    BeantwoordenVerwijderen